ΤΡΟΠΟΙ «ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ» ΤΗΣ  ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΙΑΣ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΓΡΗΓΟΡΣΗΣ

 

                                                                                      .....Εισηγητής: Βασίλης Βέτσος

Α.  Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΩΣ ΠΕΔΙΟ:

 

·       ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

·       ΙΣΟΡΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ  ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

·       ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟΥ

·       ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΩΝ

·       ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΦΕΤΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΛΑΣΕΙΣ

·       ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ & ΨΙΛΕΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

 

(Γενική θεώρηση – παραδείγματα - ενδεικτική διδασκαλία - κατάθεση εμπειριών - συζήτηση)

 

 

Β.    ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ  ΚΑΙ ΤΗΣ  ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

 

 

·       ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΧΟΡΩΔΙΑ

Η διάχυση της εμπειρίας των μικρών ομάδων (αλληλοδιδασκαλία)
και ο πολλαπλασιαστικός
τους  ρόλος.

 

·       Αντισυμβατική αντιμετώπιση των σχολικών εκδηλώσεων.

Η θεματική ενότητα ως προϋπόθεση  για  την αισθητική και τη λειτουργικότητα της μουσικής πράξης.
Το αδιέξοδο στην αποκλειστική επιδίωξη και επίδειξη της όποιας τεχνικής αρτιότητας.

 

·       Συγκίνηση-βιωματική προσέγγιση - μόρφωση - γνώση - κριτική αξιολόγηση της πληροφορίας.

 

·       Η οικεία παράδοση ως πρόσφορο έδαφος για τη θεμελίωση της γενικότερης μουσικής καλλιέργειας
και της κοινωνικής παιδείας.

 

·       Η κλίση και το παράδειγμα του δασκάλου ως θεμέλια της σχολικής μουσικής πράξης.

 

·       ΣΧΟΛΕΙΟ:    Απρόσωπο Δημόσιο Ίδρυμα Ταχείας Εκκενώσεως.     (Α.Δ.Ι.Τ.Ε);

Ταχύρυθμο Φροντιστήριο Περιορισμένης Ευθύνης     (Τ.Α.Φ.Π.Ε.);

 

ή ολοήμερος τόπος μόρφωσης, γνώσης, ψυχαγωγίας, και κοινωνικής αναφοράς;